Frøya kommune inviterer til innspillsmøte ang. utvikling av Sætervågen fiskerihavn og næringsområde

Frøya kommune inviterer til innspillsmøte angående utvikling av Sætervågen fiskerihavn og næringsområde. Dette er oppfølging av vedtak i Frøya formannskap om forprosjekt for utvikling av området.

Alle med interesser i og for området er velkommen. Vi ser frem til å høre tanker og ideer, og håper mange benytter denne muligheten til å komme med innspill om utvikling av både sjø- og landareal. Merk at det er åpent for digitale innspill også for de som ikke har anledning til å delta fysisk på møtet.

Dato:  29.4.2024        Tid: 17-19       Sted: Frøya kulturhus, Nordfrøyveien 411, 7260 Sistranda

For påmelding og mer informasjon, klikk linken under. Påmeldingsfrist: 25.04.2024.

Invitasjon til innspillsmøte (PDF, 618 kB)